Ofte stillede spørgsmål

Her på siden kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål. Skulle der være spørgsmål, du ikke kan finde svaret på her, er du velkommen til at kontakte os.

Ordrer

Ordrer modtages kun på www.getdressed.dk

1. De ønskede varer lægges i kurven. Husk at være opmærksom på, om du har valgt de rigtige størrelser. Vi anbefaler at læse varebeskrivelsen grundigt inden bestilling. Det er muligt at tilføje/fjerne varer direkte fra kurven.

2. Tryk herefter "Gå til kassen". Husk at acceptere handelsbetingelserne.

3. Indtast kontaktoplysninger.

4. Vælg derefter leveringsmetode. Du kan vælge pakkeshop, privatlevering eller firmalevering. Husk vi sender gratis på ordre over 399,- til pakkeshops i Danmark. Privatlevering og firmalevering koster 39 kr. Der kan vælges gaveindpakning til 25 kr. hvis dette ønskes.

5. Vælg nu den ønskede betalingsmetode, og klik på Næste trin.

6. Gennemfør betalingen i sidste trin. Dine kortoplysninger overføres sikkert, via en krypteret SSL- forbindelse til Quickpay.

7. Når betalingen er gennemført, vil du modtage en ordrebekræftelse i på mail.

OBS: Vær opmærksom på at ordrebekræftelsen kan lande i din spamindbakke.

Ja, det er muligt at afhente din ordre på et aftalt tidspunkt.

Ring eller skriv for at lave en aftale på hverdage mellem kl. 10:00 og 14:00. Det er vigtigt at du oplyser dit ordrenummer.

Det er ikke muligt at foretage adresseændringer efter, at ordren er lagt.

Du kan dog annullere ordren, hvis den ikke allerede er ekspederet, og derefter foretage en ny ordre med en anden adresse.

Det er kun muligt at annullere en ordre, hvis den ikke allerede er ekspederet.

Kontakt vores kundeservice på tlf. 30 11 45 74 eller på mail info@getdressed.dk og forhør dig. Husk at oplyse dit ordrenummer.

Ja, du modtager en ordrebekræftelse på den oplyste mail, når din ordre er gennemført.

Ordrebekræftelsen fungerer som din kvittering. Herpå står dit ordrenummer, som du altid kan referere til ved spørgsmål vedrørende ordren.

Du modtager en mail med en faktura, når din ordre er behandlet og videresendt med GLS.                                    Vær OBS på at både ordrebekræftelse og faktura kan lande i din spammail.

Levering

Leveringstid er normalt 1-3 hverdage i Danmark og 2-5 hverdage i Sverige. I pressede perioder med mange ordre kan leveringstiden være lidt længere.

Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon eller mail, hvis du har en ordre som haster.

Du får altid gratis fragt på ordre over 399,- til alle pakkeshops i Danmark.

På ordre under 399,- koster det kun 29kr. til pakkeshops.

Levering til privatadresse eller firmaadresse koster 39 kr.

Levering til Sverige koster 49 kr.

Du modtager en SMS og en mail når din pakke er klar til afhentning i den ønskede pakkeshop.

Ved levering til en privat- eller firmaadresse, skal du være til stede ved modtagelsen og kvitterer. Ellers kræver det, at du har en fuldmagt fra GLS om, at de må stille pakken til dig.

Hvis ikke du er til stede ved modtagelse af din ordre eller har en fuldmagt, vil din ordre blive afleveret i den nærmeste pakkeshop, og du vil få besked om at kunne hente den der.

Det er muligt at få leveret varer i Danmark og Sverige.

OBS: Det er ikke muligt at få leveret varer til Grønland og Færøerne.

Gavekort

Ja, gavekort bestilles under menupunktet Gavekort.

Gavekort sendes kun på den oplyste mailadresse. Når vi behandler din ordre, vil du modtage en mail med en vedhæftet fil, som er selve gavekortet.

Denne mail kan du videresende til den person, som skal have gavekortet eller printe det ud og give det i fysisk form.

OBS: Det er ikke muligt at få pengene retur for et gavekort.

Rabatkoder

Du indløser din rabatkode ved at gå til kassen. Indtast rabatkoden under feltet "Rabatkode".

Størrelsesguide

Ja! Vi har lavet en specifik størrelsesguide til hvert produkt med en udførlig varebeskrivelse, som indeholder brystmål/ærmegab/længde/benlængde til hver størrelse. Vi anbefaler, at du læser denne grundig igennem.

Vi anbefaler, at du går efter din normale størrelse, med udgangspunkt i de mål, som er beskrevet på hver størrelse.

Er du i tvivl om din størrelse, anbefaler vi at du vælger to størrelser, så du har noget at sammenligne med. Herefter kan du sende den størrelse retur, der ikke passer.

Venteliste

Er varen i din ønskede størrelse udsolgt, får du muligheden for at skrive dig på ventelisten.

1. Klik på den ønskede vare i den ønskede størrelse.

2. Er varen udsolgt vil den blive markeret med rødt, og angivet som Ikke på lager. Nedenunder vil du i kassen "Skriv dig op til vores venteliste", få mulighed for at skrive dig på ventelisten, ved at angive dit fulde navn og e-mail og trykke på "Send".

3. Du vil herefter modtage en besked med teksten: "Tak - Du er nu på ventelisten. Du får besked hvis/når varen kommer på lager igen".

Vi gør opmærksom på, at det ikke er alle varer vi kan genbestille, og at udsalgsvarer ikke kan genbestilles.

OBS: Ventelisten udsendes i kronologisk rækkefølge, og der udsendes kun det antal mails, som passer på det antal varer vi har fået hjem af de enkelte størrelser.

Betalingsmuligheder

Når du handler på getdressed.dk kan du betale med følgende muligheder:

Visakort, Mastercard, Maestro samt Mobilepay som selvfølgelig er sat op til et af dine betalingskort. 

Du kan også betale med Anyday:

Har du en konto hos Anyday, kan du også benytte dig af deres delbetalingsløsning i vores checkout. Med Anyday får du mulighed for at dele en betaling i mindre bidder og afdrage over fire måneder. Nul renter, nul gebyrer, så længe du betaler til tiden. Anyday kræver, at du ved checkout betaler minimum 25% af din ordretotal, men hvorvidt du betaler mere – det er helt op til dig. Du skal handle for mindst 300 kr. for at kunne betale med Anyday. Gavekort kan ikke betales med Anyday. Læs mere om Anyday på deres website. Her kan du lære mere om deres vilkår og betingelser eller finde 4 gode grunde til at handle med Anyday.

Hvis du handler hos Get Dressed til et Åben Showroom arrangement kan du betale med Visakort, Mastercard, Maestro samt Mobilepay, Applepay og Googlepay, som er sat op til et af dine betalingskort. Du kan også betale med kontanter. 

Returnering

Ønsker du at returnere en vare, skal du først og fremmest pakke den ind. Hvis det er muligt kan du med fordel benytte emballagen, som varen kom i. I pakken skal du vedlægge den medfølgende ordreseddel, med kryds ud for de varer, der skal returneres.

Alle returvarer skal være i samme stand som ved modtagelsen, og alle tags og hangers skal sidde på. Tape emballagen til og sæt den medfølgende returlabel fast på pakken.

Pakken kan spores, ved at indtaste pakkenummeret fra den medfølgende returlabel på www.gls-group.eu under ”Track and Trace”.

Det koster 49 kr. at benytte den medfølgende returlabel, som vi fratrækker returbeløbet.

Du kan til enhver tid returnere din ordre med fx Post Nord eller DAO. Vi anbefaler at vælge en fragttype hvor pakken kan spores. Det er nemlig dit ansvar som kunde, at ordren kommer retur til os.

Returadressen er: Get Dressed Aps Systemvej 4 DK8963 Auning.

Det er også muligt at aflevere returpakken i vores postkasse på adressen.

Ja. Har du mere end én ordre, du ønsker at returnere, kan du med fordel sende dem i samme pose, og dermed kun betale returfragt én gang. Det er blot vigtigt at du vedlægger ordresedlerne på hver ordre.

Returadressen er: New Wear Aps Systemvej 2-4 DK8963 Auning.

Det er også muligt at aflevere returpakken i vores postkasse på adressen.

OBS: Vi afhenter ikke returpakker i pakkeshops.

Når vi har modtaget din ordre, behandler vi den hurtigst muligt.

Du vil typisk kunne se pengene på din konto efter 1-2 bankdage.

Du har altid 14 dages fuld returret fra den dag, du modtager besked om, at din pakke er leveret.

Er der gået længere end de 14 dage, bedes du kontakte kundeservice på tlf: +45 30 11 45 74 eller på mail: info@getdressed.dk.

Reklamation

Ønsker du at reklamere bedes du kontakt os på mail info@getdressed.dk. Beskriv fejlen på varen, og vedhæft et eller flere billeder.

Vigtigt: Husk at oplyse dit ordrenummer for hurtigere behandling. Vi behandler din reklamation hurtigst muligt, og du får svar tilbage på mail. Det er vigtigt at du gennemgår din ordre ved modtagelsen, og kontakter os hurtigst muligt, hvis der er fejl eller mangler. Du skal naturligvis ikke betale returfragten, hvis reklamationen er berettiget.

Modtager du forkerte varer, bedes du kontakte vores kundeservice på telefon +45 30 11 45 74 eller på mail info@getdressed.dk

Vigtigt: Husk at oplyse dit ordrenummer for hurtigere behandling. Vi vil derefter sende dig den rigtige vare hurtigst muligt. Du skal naturligvis ikke betale returfragten, for at sende den forkerte vare retur.

Nej, vores lagerstyring kan desværre ikke håndtere ombytninger. Returner i stedet de varer du ønsker, som beskrevet i afsnittet "Hvordan sender jeg en ordre retur?", og foretag en ny ordre på webshoppen.

Diverse

Nej, vi har ikke en butik, og det er derfor kun muligt, at bestille på www.getdressed.dk. Vi modtager ikke ordre over telefonen.

Tilbud gælder ikke med tilbagevirkende kraft. Vi planlægger ofte tidsbestemte tilbud og rabatkoder, som lanceres løbende og reklameres igennem vores nyhedsbrev og sociale medier. Alle rabatter oprettes og styres i vores system indenfor den givende tidsperiode, og vil kun være tilgængelig i denne periode igennem et køb af varer. Vi udbetaler ikke rabatter for varer købt før et given tilbud, eller ved glemt indtastet rabatkode. Du har altid ret til at returnerer indenfor for 14 dage, såfremt varen overholder vores handelsbetingelser. Herefter kan der ligges en ny ordre, indenfor tilbudsperioden, for at få rabatten.