Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Get Dressed Aps
Systemvej 4
DK-8963 Auning

Tlf.nr.+45 30 11 45 74 (SMS’er besvares ikke)
(Telefontid alle hverdage 10.00 - 14.00)
Mail: info@getdresseddk
Website: www.getdressed.dk

Cvr nr.: 43662589

Varebestilling:

Benyt indkøbskurven til at lægge de ønskede varer i. Udfyld kontaktoplysninger korrekt, og du vil modtage en ordrebekræftelse på mail, som er bevis på at din ordre er registreret.
Gem den som en bon i tilfælde af reklamation. Vi tager forbehold for tastefejl i produktbeskrivelsen under hvert enkelt produkt.
Hvis du fortryder din ordre eller vil have noget ændret på den, beder vi dig sende os en mail på info@getdressed.dk med oplysning af dit ordre nr. samt hvad du ønsker der skal ske.
Vi vil i bedst muligt omfang tilrette din ordre, hvis ikke vores pakkeafdeling har færdiggjort den, og videresendt den med fragtbilen. Hvis ikke din ordre er blevet tilrettet/annulleret står du selv for returnering af varen. Se under punktet returnering.

Priser/Betaling:

Alle priser er incl. 25% moms. Vi tager forbehold for prisændringer, tastefejl og udsolgte varer. Der kan betales med følgende betalingskort: Visakort, Mastercard og Maestro. Det er også muligt at betale med Mobilpay, og Anyday.  Beløbet trækkes først fra din konto, når varen sendes. Der kan ikke trækkes større beløb end det du har godkendt ved købet. Dine kortoplysninger krypteres ved overførelsen, og giver dermed meget stor sikkerhed for, at tredjepart ikke kan spore dem.

Med Anyday kan du dele din betaling op. Du betaler første afdrag når varen leveres, og det resterende beløb betales af over de følgende 3 måneder. Anyday er gratis for dig, så længe du betaler til tiden. Med Anyday får du en konto, som du kan anvende ved alle webshops, der tilbyder betaling gennem Anyday. Læs vilkår for Anyday her:  www.anyday.io/da/terms-conditions/shopper

Levering:

Vi sender din pakke, så snart vi har behandlet ordren og modtaget betalingen. Leveringstiden er typisk 1-3 hverdage. Get Dressed kan ikke stilles til ansvar for forsinkelser hos GLS, og ej heller hvis der er bestilt en privatlevering, og der ikke er nogen til at tage imod og kvittere for pakken i det tidsrum som GLS meddeler at de vil levere pakken. Hvis du nægter modtagelse af pakken i pakkeshoppen, vil du blive opkrævet et ekspeditionsgebyr på 49 kr.
Vi sender IKKE til Grønland og Færøerne.

Fragt - Danmark:

Varen sendes som pakkepost, så den kan spores. Det koster 29 kr. med GLS til nærmeste pakkeshop og er fragtfri for varekøb over 399 kr.  Pakker som sendes til privatadresser eller erhvervsadresser koster 39 kr. Der kan også vælges Post Nord eller Dao, her er prisen 49 kr. uanset leveringsvalg. 

Fragt - Sverige:

Varen sendes som pakkepost, så den kan spores. Vi sender med GLS til pakkeshop eller erhvervsadresser. Fragt koster 49 DKK. 

Gavekort:

Gavekort udstedes elektronisk. Du kan vælge om du vil sende gavekortet direkte på mail til modtageren, eller selv printe det ud og overrække det. På kortet står der en kode som modtageren kan anvende som betaling på www.getdressed.dk. Når gavekortet er betalt, modtager du en ordrebekræftelse.  Kortet er gældende i 3 år fra købsdatoen. Kortet nedskrives med det beløb der er brugt for, og evt. overskydende beløb gemmes til næste gang der handles.  Der er 14 dages fortrydelsesret. Er kortet helt eller delvist brugt, er det kun det eventuelle resterende beløb, som refunderes.
OBS: Det er ikke muligt at bruge mere end en gavekode pr. ordre. 

Returnering:

Hos Get Dressed har du 14 dages returret fra den dag du modtager besked om at dine varer kan afhentes i en pakkeshop eller er leveret. Varer der er mere end 14 dage gamle refunderes ikke uden forudgående aftale på tlf: 30 11 45 74 eller mail: info@getdressed.dk .

Alle varer skal være i samme stand som ved modtagelsen og alle prismærker og tags skal stadig sidde på varen. Varen skal sendes retur i forsvarligt indpakket emballage. Vi anbefaler at genbruge forsendelsesposen som du modtog varen i til returnering. Det er vigtigt ikke at bruge produktets originale emballage til returnering, eksempelvis sko og/eller smykke-æsker.

Køb nemt din returlabel lige her: https://return.shipmondo.com/get-dressed Den koster 49 kr. incl. moms.  Afleverer din pakke i en GLS eller Post Nord pakkeshop.

Du skal selv afholde omkostningerne til returnering af varen. Du kan også sende retur ved selv at finde en løsning – eksempelvis med Dao. Vi anbefaler at du sender retur, således at du kan spore din pakke hele vejen frem til os. Returvarer skal sendes til:

Get Dressed Aps          Systemvej 4          DK-8963 Auning

(Vi afhenter IKKE returvarer i pakkeshops)

Hvis varen er defekt, blevet beskadiget eller er fejlleveret, betaler Get Dressed naturligvis for returfragten. Kontakt os på info@getdressed.dk, så sender vi en returlabel, som kan printes ud og sættes på returpakken. Varen sendes direkte til overstående adresse. Varen refunderes efter gældende takst.

Tilbagebetalingen sker når vi har modtaget varen og altid til det betalingskortkort som beløbet er hævet fra. Du kan se beløbet på din konto efter 1-2 bankdage.

Du hæfter selv for evt. værdiforringelse af varen. Det vil sige at du naturligvis må prøve varen som var det i en fysisk butik, men ikke tage den i egentlig brug. Ved værdiforringelse er det kun det evt. resterende beløb, der refunderes. Varen må ikke bære præg af at være brugt eller lugte af eksempelvis røg. Alle mærker og tags skal side på.
Vedlagte gaver sendes også retur sammen med varen. Ønsker du at beholde gaven, refunderes gavens værdi IKKE jvf.  beskrivelsen på vedlagte formular som medsendes varen.

Der er ikke muligt at ombytte varer til en anden størrelse, heller ikke i forbindelse med rabatkampagner. Varen returneres og der bestilles på ny.

Returnering kan ikke finde sted ved at nægte modtagelse af varen, uden forudgående aftale på tlf.: +45 30 11 45 74 eller på mail: info@getdressed.dk.

Det er IKKE muligt at anmode om refundering af moms ved udenlandske forsendelser.

Reklamationsret:

Hos Get Dressed har du naturligvis 2 års reklamationsret. Det betyder, at du kan få varen ombyttet, repareret eller få pengene tilbage, afhængig af den konkrete situation. OBS: Der er ingen reklamationsret på smykker der medfølger eller er påhæftet tøjet. Alle mål som er oplyst i varebeskrivelsen, er vejledende.

Det er et krav, at reklamationen skal være berettiget samt at manglen ikke er opstået på grund af fejlagtig brug, almene slitage eller uhensigtsmæssig adfærd. Det er kundens pligt at kunne påvise på forlangende hvordan fejlen/manglen er opstået.

Ved modtagelse af varer, tjek da altid varen igennem for fejl og mangler og giv altid besked så hurtig som muligt på info@getdressed.dk. Kopi af ordrebekræftelse medsendes og gerne billede af fejlen/manglen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter fejlen/manglen er opdaget, vil den altid være rettidig.

Fragtomkostningerne refunderes når fejlen/manglen er er sendt rettidigt til os.

Klageadgang:

I tilfælde af at du vil klage over dit køb, skal du kontakte Get Dressed på tlf.: +45 30 11 45 74 eller på mail: info@getdressed.dk. Hvis ikke vi sammen finder en løsning, kan der indgives klage til Forbrugerklagenævnet på www.forbrug.dk.

Persondatapolitik:

Når du handler på www.getdressed.dk har vi brug for følgende personlige oplysninger for at kunne gennemføre din ordre:

Navn
Adresse, postnummer og by
Telefonnummer
E -mail adresse

Oplysningerne registreres kun med det formål at kunne levere varen til dig.
Oplysninger som er opgivet til Get Dressed, behandles fortroligt og videregives eller sælges dermed ikke videre.
Opretter du en konto hos Get Dressed i forbindelse med dit køb, sendes brugernavn og password  på mail, og det bliver lagret i vores database krypteret.
Hvis du tilmelder dig vores nyhedsbrev, registrerer vi din e-mailadresse og den videregives ikke til tredje part. Ligeså overholdes alle regler om persondataloven. Du kan altid afmelde nyhedsbrevet igen. Vi overholder bestemmelserne i persondataloven, og personoplysningerne der registreres hos Get Dressed opbevares i 3 år efter den seneste gennemførte handel, hvorefter oplysningerne slettes.

Som kunde hos Get Dressed har du altid ret til at gøre indsigelse mod den registrering vi har foretaget om dig. Jf. persondataloven har du ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Hvis du ønsker indsigt i disse oplysninger, skal du henvende dig til Get Dressed på mail info@getdressed.dk

Enhver tvist afgøres efter dansk ret med værneting ved Retten i Randers.

Handelsbetingelserne er opdateret d. 20.januar 2023